středa 15. března 2017

Zvláštní kalhoty?


Nazdárek všeeem! :-) Nejdříve jsem tento outfit vůbec nechtěla publikovat. Říkala jsem si, že z něj mám málo fotek a že se vám stejně asi nebude líbit. On se totiž tenhle typ kalhot nelíbí snad nikomu :-D Upřímně, když na to teď tak koukám, nelíbí se ani mě. 


Tenhle styling jsem dělala opět pro Galerii Teplice a celý ouftit je z prodejny Lindex, ve které jsme propagovali jejich novou jarní kolekci. Jarní kolekce se mi letos fakt děsně líbí. Všude jsou barvy, vzory, květiny no zkrátka to, co k jaru fakt patří. No a hádejte co, já jsem si dneska na počest jara koupila letenky. Vy co mě sledujete na instagramu už asi tušíte kam. Jestli vás to zajímá, skočte se tam mrknout a dejte mi vědět jakou cestu máte na svém wishlistu vy. Já toho totiž letos chci stihnout faaakt hodně! :-) 


Všem vám přeju krásný týden a mějte se fajn! :-*



celý outfit Lindex

4 komentáře:

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS