čtvrtek 20. dubna 2017

PODLE MÉHO GUSTA



Ahoooj všichni! :-))


 Dneska vás tu vítám s outfitem, který je celý celičký naprosto podle mého gusta. Cítila jsem se v něm fakt peckově a navíc jsem si připadala tak nějak umělecky. :-D Jediné co bych teď zpětně sundala je ten lapač, přijde mi, že už ze mě dělá trošku uplného blázna. Co myslíte vy, není to na vás už trošku moc hábitový? 



Já se v těch hábitech cítím fakt suprově. Všimla jsem si, že mi poslední dobou hrozně vadí mít cokoli přilnavé na tělo a vypasované. Nějak se v tom necítim. Jsem radši takhle pěkně zahalená a cítím se fakt dobře. Klukům se to tedy sice moc nelibí, ale což.. 


A co vy? Jste radši zahelené, nebo máte všechno raději upnuté? Dejte mi vědět a mějte se skvěle!! :-)))







Lindex kabát, kalhoty, kabelka
Pull&Bear boty
H&M tričko



10 komentářů:

  1. když něco člověku vážně sedne a cítí se peckově, jak to sama píšeš, tak to z něj i vyzařuje! :) protože outfit ti vážně sedne peckově :)! Ten kabát je prostě dokonalý a mě osobně se líbíi moc ta kombinace celkově :)já jsem taky poměrně "hábitová"...miluju volnější věci na sobě a když se mi na ostatních líbí upnutější a vypadají krásně, sama se v tom vůbec necítím, že i kdybych měla něco super, tak to pak nebude vypadat hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Právě naopak, přijde mi, že ten lapač to krásně podtrhl, celý bohémský outfit.. možná je to tím, že jsem na lapače úchyl, ale mně se to s tím fakt moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabát je krásny ♥ a úplne s tebou súhlasím v tom, že aj ja radšej nosím voľnejšie veci. Cítim sa v tom pohodlne. Ten lapač je super a pekne dotvára celý outfit. Pristane ti to :)

    Accessoriesforbeauty

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, volný věci jsou prostě nej! Díky moc :-)

      Vymazat
  4. Och ten kabát aj nohavice sú krásne! Takéto veci nosím aj ja veľmi rada, ale zasa k tebe sa mi hodí iný štýl keď máš na sebe:) No hlavné je, že ty sa v tom cítiš dobre a svojsky!

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  5. Velice pěkný outfit! Já mám taky raději volnější oblečení než upnuté.

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS