pátek 31. března 2017

JEDEN OUTFIT Z PAŘÍŽE



Nazdárek všem! Dneska jsem si pro vás připravila první článek ze svojí návštěvy Paříže. Připravené pro vás mám ještě další dva outfity a poté jeden článek, který bude spojený s tipy kam vyrazit a kde se v Paříži dobře najíst. Měli byste o takový článek vůbec zájem? Já jelikož jsem mistr v plánování, nebo si to o sobě aspoň myslím, jsem měla celou cestu do Paříže do puntíku naplánovanou. Stihly jsme tak během návštěvy téměř všechno, co jsme chtěly. Navštívily jsme kopu skvělých kaváren, restaurací a v neposlední řadě památek. O tom už vám ale popovídám někdy jindy. 


Mojí největší nevýhodou v cestování je pidi mini příruční kufřík. Kupovala jsem si ho původně kvůli tomu, že jsem létala do Finska se společností Finnair. No a ty bohužel mají povolené o hodně menší rozměry, než ostatní letecké společnosti. Tím pádem se mi do mého příručního kufříku vešly jen dvoje šaty, kosmetika a jedny boty navíc. Víc už jsem bohužel pobrat nezvládla. Z toho jsem se tedy pokusila sesmolit outfity na čtyři dny. Zde tedy vidíte jeden z nich. Vytáhla jsem svoje oblíbené růžové košilové šaty ze Zary, doplnila je jen obyčejnými teniskami a džínami. Jednoduchost nadevše. K tomu jsem už potom přidala batůžek, který z mých pochůzek už určitě znáte.


 No a photoshooting na tomhle posvátném místě mohl začít. Haha.. :-D Jak se vám outfit líbí a co vy a Paříž? Chystáte se tam, nebo jste už měli tu čest?

 Užívejte si jarního počasí a mějte se fajn! :-)






Další novinkou v mém outfitu jsou tyhle nové hodinky. Opět jsem je získala v rámci spolupráce se značkou Daniel Wellington. Je to jejich nový model Classic Pettite, který byl nedávno představen. Já abych řekla pravdu, jsem se do nich zamilovala. Líbí se mi jejich jednoduchý a decentní vzhled. Tentokrát jsem zvolila stříbrnou barvu a jsem opravdu spokojená. Pokud byste si tyhle hodinky chtěli pořídit také, s kódem MNERAD15 dostanete exkluzivní 15% slevu! A to se vyplatí, že? :-P






Zara šaty, džíny
Daniel Wellington hodinky
H&M brýle
Converse boty




13 komentářů:

  1. Jeeej, veľmi sa mi páči, že si si pod nich dala rifle, vyzerá to super! A to slniečko v Paríži, krása♥

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit, Francie mě moc neláká už hlavně kvůli tomu těm všem atentátům, ale určitě bych se tam měla podívat, protože ty fotky u eiffelovky vypadají prostě užasně, i ty hodinky se mi moc líbí, viděla jsem je už u Kenzi a uvažuji o tom, že si je pořídím :)

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se neboj a vyraž tam, nebudeš litovat! :-) Děkuji moc!

      Vymazat
  3. Sluší ti to :) já byla v Paříži před pár lety se školou, ale moc se mi tam teda nelíbilo - celý týden nám propršelo, takže jsme si výlet moc neužili :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, je pravda, že nám počasí fakt vyšlo naprosto parádně! :-)

      Vymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS