sobota 23. dubna 2016

zvonáče?



Čauves všem! :-) Jak se vám líbí moje nové zvonáče? :-D Já, abych řekla pravdu, jsem s nimi naprosto spokojená. Jsou hezky vzdušné, pohodlné a schovají všechno to, co by nemělo být vidět. Jen si asi uplně nejsem jistá s tím, jestli jsou s nimi spokojeni všichni v mém okolí... Ale co nadělám :-) Už na Snapchatu (mnerad) jsem vám vyprávěla menší story s tím jak se na mě tvářili lidi v mém rodném Ústí... Nu což, věřím, že alespoň někomu z vás se líbit budou :-) 


Co si vůbec o tomhle myslíte vy? Mně asi úplně nepřijde normální to, aby se mi někdo posmíval za něco, co se mně samotné líbí a v čem se cítím dobře :-) Oblékáte se spíše podle sebe a podle toho co se líbí vám, nebo dáte na hlas lidu, jdete s davem a jedete v tom, co se líbí všem ostatním? Mně totiž přijde, že poslední dobou nějak pluju proti proudu...


 
Mějte se faaaajn :-*







H&M pants, t-shirt, bag
DW watch
Adidas shoes


photo by Lucien


15 komentářů:

  1. Mě se to moc líbí! S kombinací toho bílého trička to vypadá suprově! A jen se oblíkej, jak se tobě líbí! A nekoukej na ostatní a hlavně né na názory lidí v našem rodném Ústí :D <3

    OdpovědětVymazat
  2. Zvonáče jsou nejvíc pohodlný kalhoty a tobě to v nich neskutečně sluší :) Já se vždycky oblékám tak jak chci a je mi naprosto jedno co si ostatní o mě myslí,protože to není jejich věc :D a hlavně je super být vždy nějak odlišný <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, mám stejný názor :-) občas mě však ale názory mých přátel a kamarádů zamrzí :-)

      Vymazat
  3. Maru, nic si z toho nedělej, taky nepocházím z Prahy a vím jaký to je, když člověk vyjde z davu, nebylo mi to vůbec příjemný, ale čím jsem starší, tím míň to řeším. Důležitý je cítit se dobře a nosit to, co se člověku líbí. :) 👍

    PS: Maruško, moc ti to sluší, potkat tě v Praze, tak ti ty zvonáče osobně pochválím <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je bomba!! Zvonáče se mi obec mě moc nelíbí, ale tobě seknou!!!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Ty zvonáče jsou naprosto skvělé a hrozně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Když někdo vytáhne ze skříně ty staré zvonáče, tak to vypadá hrozně:D Ovšem takovýhle styl je boží! I když přeci jen, ne každý to může nosit :) třeba na mě by to vypadalo jak na strašákovi. Ale ty vypadáš naprosto úžasně a roztomile! A rozhodně nos, co se líbí tobě a v čem se cítíš pohodlně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nechápem čo majú niektorí ľudia proti. Nezdá sa mi to vôbec extravagantné. :) Vyzerá to super. Občas ako maxi sukňa. ;)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  8. Tie nohavice sú teda úžasné!

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu se ted bojim ty kalhoty poridit, kdyz tu chodim kazdy den...😐😐

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS