středa 14. října 2015

BAG by IVANA MENTLOVÁ

Ahojky všem!!

Sakra to je ale zima! Mám pro vás asi poslední outfit, kde jsem bez kabátu, bundy či teplého svetru. Tento outfit jsem vymyslela do soutěže s OK! Magazinem a nafotila jsem ho samozřejmě se skvělou Mončou. Soutěží se o skvělý, a hlavně můj vysněný Olympus PEN! Takže chápejte, že tuto soutěž jsem si nemohla nechat ujít. Kdybyste mě v soutěži chtěli podpořit, budu moc ráda za váš like u této fotky. 

Uživejte si života a teple se oblečte, a nebo raději nechoďte vůbec ven jako já :D 








shoes Bershka
skirt Stradivarius
waistcoast Pull&Bear
bag by Ivana Mentlová
watch Fosil
bracelet Pandora








22 komentářů:

  1. Ta vesta je skvělá! A moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) akorát v tomhle počasí, co je dnes venku bych umřela zimooou. Chci zpět léto!:(
    P.S. - pamatuješ si, jak jsme dělaly vzájemný s4s na instagramu? Je to už dlouho, ale pamatuju si, jak jsi mě o to prosila :D a teď je z tebe super blogerka :)))
    P.S. - dávám GFC :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé děkuju moc, super blogerka z daleka ne :D tahle zima mě taky ničí, takže zpět léto! :-)

      Vymazat
  3. Juuu, tobě to slušííí:) Sukně vypadá super, hadí vzor mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc, sukni jsem koupila jenom kvůli té tašce a nakonec se mi taky zalíbila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy bych si nemyslela, že se mi tak zalíbí hadí vzor, ale v téhle kombinaci je fakt super! :) Mimochodem děkuji moc za milý komentář u mě na blogu, vždycky mě hrozně poteší, když mi někdo chválí vlásky <3

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju moc! :-) taky se mi obyčejně hadí vzor nelíbí, ale takhle mi přišel nějak jinak zvláštní :-)

      Vymazat
    2. a za komentář nemáš vůbec zač :-)

      Vymazat
  6. Wauuu, to je pecka!!! chce se mi tak tleskat, neboť tvůj outfit je totálně boží!! :)) A tvoje vlasy taky :) jsem ohromena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuju, outfit vznikl úplně na rychlo a vlastně i tak náhodně, takže mě tvá pochvala těší o to víc :-) Děkuju moc!

      Vymazat
  7. krásny outfit ♥ tú sukňu som si skúšala no nebola som si istá či ju budem vedieť skombinovať, ty si to zvládla skvelo!

    OdpovědětVymazat
  8. pěkný outfit, moc ti to sluší :) máš dokonalý blog <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce, aby jsi svůj vysněný foťáček vyhrála - za tenhle outfit by sis výhru jedině zasloužila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, ale je tam velká konkurence :-) Uvidíme..

      Vymazat
  10. Naprosto skvělé!! Drdol ti moc sluší a ta vesta je bomba!!!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Great looking outfit! Love that skirt and you have amazing legs!! You are very pretty!! :) Great photos! First time to your blog.

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS