pondělí 11. dubna 2016

CURLY CURLY



Ahooooj všichni, zase mi to přijde jako sto let, co jsem nepřidala žádný článek. Doufám, že tím, jak se stmívá později a jak se blíží teplejší období, přibyde i víc článků tady na blogu. 



Jinak asi podruhé za celou existenci blogu můžete vidět mé přírodní vlasy.. Ale je to klasika, ty co mají kurdnaté vlasy chtějí mít rovné a naopak. Ani já nejsem vyjímkou a svoje kurnaté vlasy prostě nemám ráda. Přijde mi, že jsou prostě strašně složité na úpravu a málokdy se stane, že by prostě vypadaly samy od sebe hezky. 


A outfit už jsem prostě nějak tak nakombinovala. Musím přiznat, že v tomhle tenkém roláčku mi nebyla ani chvilku zima a cítila jsem se prostě fajn. Akorát mi přijde, že tyhle gatě nějak prostě přitahují pozornost. Každý desátý člověk mi tak nějak s podivením koukal na kotníky.. A co vy? Líbí se vám outfit? Nebo to prostě jen není šálek vaší kávy? :-P

Dejte mi vědět a mějte se fajn! :-)



Jo a ještě něco, nějak se mi začínájí hromadit otázky na asku, takže pokud i tebe něco zajímá, hoď mi tam dotaz :-) https://ask.fm/MarieNeradMN







Aldo shoes
Stradivarius pants
F&F turtle
Mango bag
DW watch

photo by Monnul

13 komentářů:

  1. Outfit se mi líbí moc. Na mně by kalhoty nevypadaly moc dobře, ale tobě sednou! :)
    Vlasové trable chápu. Já nemám vlasy ani rovné, ani vlnité. Jsou prostě pokaždé jiné a to mě na nich občas štve a občas to i miluju.

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Je pochopitelný, že jsi přitahovala pozornost, protože takové kalhoty jen tak někdo nenosí :) Nebo v nich alespoň nevypadá tak dobře a mimochodem, já nejsem výjimka :D Takže outfit obdivuji, moc se mi líbí :)

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už jsem jásala jak je později tma a hned jsem myslela na to, jak bude jednodušší blogovat. :) Kdo měl to světlo stíhat! Moc ti to sluší. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou tyhle svoje vlasy máš krásný! Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný outfit :) pozerajú na teba, pretože tieto nohavice sú zaujímavé a nevidíš ich na každom
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  6. Jé culottes, i já jim letos propadla. No, zatím jsem ještě ty pravé nenašla.
    S vlasy to mám podobně. Pokud si je nechám volně uschnout, jsou nádherně kudrnaté, ale s pomocí fénu z nich udělám rovné, které se mi zas až tak moc nelíbí.

    K.

    www.inkpotstories.com

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi ti to pristane. :) A tie vlasy a nohavice ma zaujali najviac. ;)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé děkuju všem strašně moc za milé komentáře, jste super! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlásky máš hezké!Já je mám vlnité, ale upravuju je kulmou. Outfit ti moc sluší, vypadáš úžasně!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. WOW!! Wonderful color combination! Love those pants!! That outfit looks so good are your lovely figure!! You look absolutely stunning!! Beautiful photos!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jee tak to máme s vlasy podobný problém :D outfit je boží!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný outfit. A to, že lidi koukají je přece dobře ne ;) Jinak ano, culottes přitahují hodně pozornosti. Všichni jsou přeci jen zvyklí vidět na ulicích samé skinny jeany a pak najednou tohle :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem taky mívala takové kudrnaté vlasy, ale tím, jak jsem si je pořád barvila a tepelně upravovala, jsem si je natolik zničila, že se mi narovnaly :D a asi už nikdy nebudou vlnité.. a strašně je chci zpátky (i když jsem je před tím nechtěla:D) .. takže buď ráda za vlnky ;)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS