neděle 19. března 2017

NEJPOHODLNĚJŠÍ OUTFIT EVER





Dneska vám představuju ten nejpohodlenější outfit na světe. Skládá se z obyčejného bílého trika, klasických džín, pohodlných tenisek a ladící bundy. Je to tak jednoduché a přitom tak stylové. Teda to si aspoň myslím já. Dle mého je v jednoduchosti prostě síla. 


No a tak nějak si myslím, že je to tady na blogu moje ofinová premiéra. :-D Vy, co mě sledujete na instáči už o ní pravděpodobně víte. Možná i víte, že jsem se na její realizaci hrozně těšila a nakonec mě práce pana kadeřníka hrozně zklamala.. Ve finále jsem si na to už zvykla a cítím se v tom fajn. Úprava je sice trošku náročnější, ale s tím jsem asi i počítala. Co na to říkáte vy? Poznali byste mě vůbec? :-D Dejte mi vědet jak se vám líbí tehle jednoduchý outfit a užijte si pěkný zbytek víkendu. :-*








H&M tričko
Nike boty 
Zara kalhoty
Lindex bunda
DW hodinky




9 komentářů:

  1. Outfit je naprosto boží, přesně v mém oblíbeném stylu! Všechny kousky z tvého outfitu bych hnedka brala! :D :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Mně ses teda více líbila bez ofiny, ačkoli jsem výrazným zastáncem ofin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha :-) já jsem asi potrebovala po dlouhý době nějak změnu, takže proto.

      Vymazat
  3. Tento outfit je bezkonkurenční!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páčiš sa mi s ofinou aj bez. Tebe sa hodí všetko :) A outfit je skvelý ♥ Tie rifle ♥

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit vypadá už na první pohled pohodlně:) Je super!
    A ta ofina vypadá nakonecmoc dobře!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS