pondělí 3. dubna 2017

NÁŠIVKY?




Dneska jsem si všimla, že mám poprvé za celou existenci tohoto blogu v zásobě docela dost outfitů. Nafotila jsem si všechny tři v Paříži, pár jsem jich nafotila ve spolupráci s Galerií Teplice a pár mám ještě z domova. Juchůůů, konečně nemám pocit, že nemám nic v záloze. Haha :-D


 Co se týče tohohle outfitu, opět vznikl tak nějak náhodou. Už několikrát jsem v obchodě šla kolem kalhot s nášivkou. Vždycky jsem si ale říkala, že se mi koupě takovýhle kalhot nevyplatí. Trend nášivek tu už nějakou dobu je a podle mě zase brzy skončí. Proto kalhoty s nášivkama opravdu nepotřebuju. A ejhle, šla jsem kolem Orsay, kde moc často nenakupuju, a už jsem je měla v ruce. Do oka mi padla ještě kabelka, která k nim dle mého dokonale ladí a outfit už byl skoro na světě. (kdyby tu byl smajlík, kterej krčí rameno, hodilo by se mi to) 


Co říkáte na nášivkovou mánii vy? Líbí se vám to, nebo jste tak trošku proti jako já? Určitě mi to dejte vědět do komentářů. Budu se na vaše postřehy těšit, fakt! :-))) Užijte si zbytek dne a mějte se faaaajn :-*







H&M bomber, tílko
Orsay kabelka, kalhoty
Pull&Bear botky



3 komentáře:

  1. Tak ty džíny jsou úžasné! Moc Ti to sluší! :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ty džíny s nášivkami docela líbí, ale nevím, zda bych si je koupila, jestli bych je nosila..

    OdpovědětVymazat
  3. wow, hrozně ti to sluší:) Ta kabelka je božská a perfektně se hodí k nášivkám :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS