středa 8. března 2017

JÁ A KOZAČKY?


Dneska jsem si pro vás připravila outift do trošku teplejšího počasí, než momentálně je. Fotily jsme ho totiž o víkendu, kdy bylo počasí fakt skvělý! :-) Záměrem tohoto outfitu bylo takové zakomponování protikladů. Tyhle šaty jsou totiž celkem dost elegantní a s botkama to působí trošku jako outfit do divadla. Přidala jsem proto opět džísku, která celou tuhle kombinaci tak trošku rozbila. Lehkým doplňkem byl i módní choker, který jsem si zavázala na mě až moc roztomile. Trošku si připomínám Velikonočního králíčka. :-D


Každopádně outfit vznikl ve spolupráci s Obchodním centem Galerie Teplice. Nově s nimi totiž spolupracuji a vytvářím obsah na jejich sociální sítě. Především se tedy snažím o nějaké fashion editoriály a moje malé postřehy. Kdyby vás tedy cokoli ze světa nákupů, slev a dění v obchodních centrech zajímalo, skočte se na stránky Galerie mrknout. Určitě se tam společně potkáme! :-) 


No a jak se vám tenhle můj netradiční outfit libí? Já moc na sukně a kozačky totiž nejsem. :-)))





celý oufit je k zakoupení v H&M OC Galerie Teplice








4 komentáře:

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS