sobota 28. ledna 2017

Z FINSKÉHO JEZERA




Ahooooj všichni! Tak já už vás zdravím z Finska! :-) 


Nejdřív jsem chtěla klasicky dodat za zamrzlého Finska, pak jsem si to ale rozmyslela. Počasí se tu totiž posledních pár dní dost umoudřilo a máme tu teď dokonce tepleji než vy v Česku. Místní Finové dokonce i přestali nosit bundy a vzhledem k oteplení nosí pouze mikinu. :-D To já jsem si vystačila s termoprádlem a jednou další vrstvou. Na chvilku jsem dokonce odhodila i šálu a rukavice.


 Tenhle outfit jsme narychlovku nafotili během našeho rybaření. Ve čtvrtek nás totiž napadl geniální nápad, jít si sednou na jezero a rybařit. Ono se to ze začátku zdá jako fajn nápad, ale postupem času kdy jenom sedíte, mrznete a čekáte na rybu se to už moc fajn nezdá. No, dopadlo to stějně jako vždy a my jsme nic neulovili. Hodinu a půl jsme na naši rybku s lákavou návnadou čekali, ale prostě nám nebylo přáno. Tak jsme se totálně zmrzlí sbalili a jeli jsme domu. 



Co se týče mého outfitu, tentokrát jsem se poučila. Přibalila jsem si do kufru jeden kabát navíc a teď už se možná ani necítím tak stereotypně. Konečně mám totiž co střídat. Kabát jsem ulovila minulý týden ve slevě v Primarku za krásných 10 euro. K mému překvapení mi v něm ani neni zima a zahřeje.


 Co na outfit říkáte vy? A láká vás rybaření na osamoceném jezeře? Já jsem z toho ze začátku měla docela strach, pak když jsem ale viděla jak silnej ten led je a jak dlouho jsme tu díru do ledu dělali, byla jsem v klidu. 


Mějte se krásně a zase někdy přijďte! :-))






Primark kabát
Baťa boty
H&M svetr, šála, čepice
F&F džíny
rukavice z finského obchůdku
Mac Mehr rtěnka





5 komentářů:

  1. Já bych hlavně v zimě vůbec rybařit nešla. :D Jak se znám, tak bych klepala kosu už po 10 minutách. Kabát je super.

    www.bycorra.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha :-D taky že jsem to tak měla, děkuju moc! :-)

      Vymazat
  2. Musel to být super zážitek, i když jste teda nic nechytili, ale tak o tom to není. :) Podle mě je to hlavně o tom se zabavit, pokud teda člověk není přímo nějaký nadšenec pro rybaření. :P Outfit chválím! Ten kabát vypadá fakt moc dobře, taky si už budu muset nějaký pořídit, asi dva roky přežívám zimy jen v bundách a nechápu proč, když kabáty vypadají tak pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabátek je úplně super a to byl opravdu hodně levný..

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS