pondělí 12. prosince 2016

OUTFIT DO MRAZU



Nazdárek všichni, po nějaké době vás zase vítám u outfitového článku. Jak to tak vypadá, tohle je asi můj poslední outfit z Finska, teda alespoň do konce roku. Na focení je tady už hrozná zima a Tomáš když mě fotí hrozně nadává, že mu mrznou prsty. :D Chápejte, pro dobro našeho vztahu už raději fotit nebudeme. Ikdyž já se mu vlastně nedivím, držet foťák a mačkat spoušť v mínus 17°C  a bez rukavic není nic moc. Ono je v téhle zimě vlastně skoro všechno nic moc. 





Když jsme jeli fotit tyhle fotky málem jsme oba zmrzli a to doslova. Tohle místo máme totiž asi 15 minut jízdy na kole od našeho domova. Svítilo sluníčko a nám ze začátku ta zima ani nevadila. Všechno se ale po nafocení fotek změnilo. Já už jsem přestala úplně mluvit a jen jsem rychle šlapala a Tomáš klasicky nadával. 


Myslela jsem, že domu fakt už nedojedu, byla mi taková zima, že si to ani nedovedete představit. Největší asi na kolena, prsty a na obličej. Najednou ale vidíme otevřený místní market, beze slov zajedeme k němu, oba rychle odhodíme kola a běžíme se dovnitř zahřát. Já začnu mluvit až u regálu s pečivem a oba na sebe pořád bezeslov tak udiveně zíráme. :D Bylo to fakt komický, to mi věřte. Každopádně ohřáli jsme se, nakoupili pár dobrot a vyrazili to dojet domu. Zvládli jsme to ale jen tak tak. :D 


No a jaká zima je u vás? :-))) Dejte mi vědět jak se vám outfit a fotky líbí. Za mě jsou skvělý, sluníčko tam tak nenápadně prokukuje a z mýho Tomáše se stal asi umělec. :D 


No nic, mějte fajn den a zase někdy přijďte. :-))))






Hilfiger bunda
H&M čepice, rukavice, šála 
F&F džíny
Mango brýle
Timberland boty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS