pátek 16. prosince 2016

FINSKO



Ahoj všichni! V dnešním článku jsem se rozhodla ukázat vám fotky, na které tu asi nejste moc zvyklí. Fotek z Finska jsem na blog přidala plno, skoro žádné však nebyli beze mě. Všechny se točili jen okolo outfitů a skoro v žádném z nich jsem vám neukázala zdejší krajinu


To jsem se dnes rozhodla napravit a ukázat vám, v jaké kráse jsem vlastně žila. Jo žila, protože zrovna dnes, kdy článek čtete jsem na cestě zpátky do Česka. 


Pojďme tedy na to.



Přesně takhle, jak to vypadá na vrchní fotce, tu bylo první dva týdny mého pobytu. Sychravo, všude padalo listí a vypadalo to jako klasický podzim. Teda až na tu zimu. Víceméně od mého příjezdu se teplota pohybovala okolo nuly.




A takhle nějak to vypadalo když napadl první sníh. Nejvíc mě na tom překvapovalo to, jak na to byli všichni připraveni. Hned první den kdy nasněžilo jsme celou noc slyšeli všechny možný stroje, který se snažili zpřístupnit všechny cesty a parkovací místa. 





Když se poštěstilo a vysvitlo sluníčko, byla to snad ta největší paráda, kterou jsem kdy viděla. Chvílema jsem si připadala jako na horách a bylo mi hrozně líto, že tady není nějakej svah na kterým bych si mohla zalyžovat. 




No a když se se sluníčkem nepoštěstilo, bylo tu asi takhle. Opět sychravo, mlhavo, zima a šero. Fakt nejhorší období co jsem zažila. Nechce se vám vůbec nic dělat, přes den je světlo asi dvě hodiny a všichni místní Finové se tváří hrozně naštvaně. Opravdu velmi pozitivní atmosféra. 




Přesto všechno tu bylo fakt skvěle. Dokonce jsem poprvé letos navštívila i moře. Tohle je přesně v přístavu v Helsinkách, kde jsme byli na dvoudenním výletu. 



Mějte se fajn a těšte se na to, kam vás sebou vezmu příště! :-) 

Čauveeees!



www.instagram.com/mnerad







6 komentářů:

  1. Všechno to vypadá nádherně. To "zamračené" počasí musí být otrava. Vím jak liná a neaktivní jsem i ve chvilkách, kdy je jen trošku zataženo a blátivo venku a co teprvé při takovém počasí.

    Fotky jsou vážně moc pěkné a já ti přeji šťastnou cestu :)

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krása!!! Já jenom pořád nechápu, jak si tam mohla jezdit na kole?! :D
    Monnul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni oni tam jezdí na kole úplně všichni :-D všechny chodníky i cesty jsou posypaný štěrkem a jízda na kole je mnohem jednodušší než všechny ostatní možnosti přepravy :-D

      Vymazat
  3. Hrozně bych se tam chtěla podívat, nikdy jsem nebyla. Ale ta zima mě trochu odrazuje. :D
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS