středa 18. ledna 2017

RŮŽOVÁ VLÁDNE



Ahooooooj, 

tohle úterý jsem poprvý navštívila tu známou Kavárnu co hledá jméno. Dala jsem si neskutečně dobrý lívance se šlehačkou, jahodama a nějakým sirupem. Byla mňamózní stejně jako kapůčo, který si dávám úplně všude. Co se ale týče prostoru kavárny, ten mě moc nezaujal.. Bylo tam hrozně moc lidí a tím pádem i velkej hluk a takovej divnej chaos. My jsme seděli na takovým maličkatým místě v rohu na starejch, rozpáranejch a trošku špinavejch gaučích. Byly v něm drobky ještě od snídaně z minulýho tejdne. Jako ok, někomu to přijde fajn, ale já mám lepší pocit z takovejch těch úhlednějších kaváren. Jaký kavárny máte rádi vy? Nebo je některá, kterou byste mi třeba mohli doporučit?


Co se týče outfitu ladila jsem ho do takovejch růžovofialovejch odstínů. Poprvý jsem vytáhla tenhle skvěle kousavej svetr z Lindexu. Koukala jsem tam na něj už před zimou, ale pořád mi přišlo dávat 1.000,- za svetr z Lindexu nějak moc. Minulý týden jsem ho ulovila ve slevě za 250,- juchůůů. Sice na mě teda zbylo už jen XLko ale to nějak zmáknu. :-P No a snad poprvý za tuhle zimu jsem vytáhla sukni, přijdu si v ní tak nějak roztomilejší a taková víc holčičí. Haha.. Jo a ještě musím dodat, že mi celý den nebyla ani trošku zima, opět jsem totiž ještě pod svetrem měla dvě trička, takže jsem si mohla dovolit chodit dokonce i s rozepnutým kabátem.


No a jak se tahle moje kombiance líbí vám? 

Mějte se fajn a užívejte zimy! :-))







H&M boty, kabát, sukně
Lindex svetr
Lidl silonky
Fjallraven batoh







6 komentářů:

  1. Ten svetr je krásný, rozhodně se vyplatilo počkat a podle mě ani neva, že je to XL, protože vypadá moc dobře, jak ti ty rukávy koukají z kabátu. :) Každopádně musím pochválit i boty, které se mi moc líbí! ♥ Akorát jsem se chtěla zeptat, jestli v nich není trochu zima? :)

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Teri, co se týče bot je mi v nich skoro stejně dobře jako v Timberlandech :-) Akorát tedy Timberlandy míň kloužou a jsou takový stabilnější.

      Vymazat
  2. Nádherný outfit!:) Avšak zamrzla by som asi :D Ale ten kabátik je naozaj krásny:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, stačí si dát víc vrstev a je to v pohodě :-)

      Vymazat
  3. Moc se mi to líbí, opravdu v tom jsi roztomilejší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kocko, slusi ti to :)
    Super boty :)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS