úterý 6. prosince 2016

TOP 5 MÝCH ZIMNÍCH OUTFITŮ



Ahoj všichni! Dneska jsem si pro vás připravila svoje nejlepší zimní outfity. Dohromady jsem jich dala tedy pět ale na několik dalších se můžete těšit ještě v samostatných outfitových článkách. 


V některých outfitech jsem trošku i na lehko ale věřte mi, že loňská zima v Praze rozhodně nebyla nijak studená. Párkrát mám tedy na sobě buď jen koženkovou bundu a nebo lehkou vestu. 


Dejte mi prosím do komentářů vědět jaký outfit se vám nejvíc líbí. Jo a ještě něco, jako další článek mám přichystaný ask. Většinu otázek vybírám tedy ze své stránky na ask.fm a pokud byste se mě i vy chtěli na něco zeptat, hoďte mi otázku tady do komentářů a nebo na již zmiňovaný ask. 





Joooo tenhle kabát mám hodně ráda. Ulovila jsem ho loni ve vánočních slevách za krásné 400,- co na něj říkáte? Pak už jsem na sebe hodila svoje milovaný superstáry a bylo to. Vím, že za tenhle outfit jsem schytala poměrně dost kritiky. Spoustě lidí se nelíbili práve ty zmiňované superstáry. 


kabát, šála H&M, kalhoty F&F, brýle a kabelka Mango a boty Adidas




Naopak tenhle outfit byl loni jeden z těch nejvíc chválených. Pokud si to správně pamatuju, na stránce dnes nosím měl snad okolo 3.000 lajků, wow. V těhle botách jsem snad prochodila celou zimu, jsou pohodlné, teplé a hlavně když chodím v tý pražský břečce tak nepromokají. 


rolák, vesta Stradivarius, kalhoty Bershka, boty H&M, rtěnka Sephora, kabelka Pimkie



Tady už mám na sobě další úlovek ze slev. Jsou to tyhle pletené šaty z H&M a myslím, že jsem je pořídila za 300,- tady ve Finsku je nosím snad obden. Do tý koženkový bundy jsem se sice v tom svetru jen tak tak nasoukala ale zima mi fakt nebyla! :D

bunda H&M, kabelka Pimkie




Jó tak tady mi už zima trošku byla. Přesně si pamatuju ten den, kdy jsem se vzbudila a chtěla jsem vypadat elegantně. Bylo sice pár stupňů nad nulou ale ani to mě od podpatků neodradilo. Na kotníky mi sice byla trošku zima ale za to krk byl v teplíčku. 


kabát, kalhoty H&M, boty Reserved, rolák F&F, kabelka Marks&Spencer



No a konečně už tady mám i jeden Finský. V legínách mi na nohy sice zima byla ale rukavice a několik vrstev pod bundou to zachránili. Nevím jestli jsem to psala už u článku tohoto outfitu, ale ty rukavice byly fakt skvělá koupě! Sice teď už tak bíle nezáří ale teplíčko v nich je. 


šaty, legíny, mikina, kabelka H&M, čepice, bunda Lindex



No a to je pro dnešek všechno. Co nejraději nosíte v zimě vy? Preferujete raději vypadat stylově a nebo být v teplíčku? 


Mějte se fajn!





8 komentářů:

  1. Jéé, super outfity :) za mě nejlepší ten poslední, takový správně zimní:D jinak se teď kvůli Tobě těším na vánoční slevy :D:D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. A mně se náhodou ty superstary ke kabátu i celému outfitu líbí:) Sama nedám na tenisky dopustit:))

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, ale ten předposlední look se mi líbil nejvíce, ty lodičky .... krása

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mne sa určite z tých všetkých páči najviac ten vo vínovej farbe, nečudujem sa, že mal taký úspech:)

    Lily of the valley

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje outfity se mi moc líbí! :) Všechny. :3

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS