středa 9. srpna 2017

ZA MÁLO PENĚZ HODNĚ MUZIKY



Je o mně docela známo, že často nakupuju celkem výhodně. Když jsem tak počítala cenu tohoto outfitu, došla jsem k částce 1.970 Kč. S tím, že vlastně nejvyšší částku tvoří boty za tisícovku a nejnižší brýle za 70 Kč (hodinky jsem tedy nepočítala :-D). Proto jsem tedy článek pojmenovala za málo peněz hodně muziky


Přijde mi, že se lidé v dnešní době hrozně honí za značkou, jménem a nebo prostě chtějí působit tak, že mají spousty peněz. Přitom je podle mě jednoduché tím dojmem pouze působit. Samozřejmě i já toužím po designerské kabelce, brýlích za tisíce a špercích za miliony. Došlo mi ale, že to úplně nepotřebuji.. Vystačím si s tím co mám a jsem happy. Možná i proto jsem si teď tak trošku dala pauzu s nakupováním, která doufám, že dlouho vydrží. Došla jsem totiž k názoru, že mi ke štěstí stačí dvoje boty, jedny džíny a nějaké ty topy.. Stejně totiž ve finále točím pořád to samé.. 


Jak jste na tom vy? Máte plnou skříň oblečení jako já a stejně pořád nevíte co na sebe? 

Nebo oblečení zas tak neřešíte? 







h&m sukně, brýle
Lindex top
Reserved kabelka
DW hodinky


10 komentářů:

  1. Já nedávno vyházela půlku šatníku, nějak mě rozčílilo, že tam toho je milion a stejně nemám co na sebe, tak jsem si sedla ke skříni a už to lítalo... Taková očista je jednou za čas potřeba :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to musim taky praktikovat :-D jen je mi vždycky všeho hrozně líto.

      Vymazat
  2. Nakupuji rozvážně :D Na značkový hadry jednak nemam a jednak mi to přijde zbytečný! Top za litr se mi stejně za pár měsíců bude zdát onošený, stejně jako když si ho koupím za 200 :D Přijde mi lepší kupovat si levnější, třeba častěji, než mít pár triček, hlavně ale aby byl přes celé triko velký nápis značky!!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velký nápisy značek na tričku mi taky hrozně vaděj.. hrůza

      Vymazat
  3. No tak to já většinou mívám na sobě outfity, které se vlezou do 1 000kč :D takže jsem ještě větší šetřílek.. ale já musím nakupovat výhodně, mám tolik hader, že kdybych všechny koupila za draho, tak těmi penězi spasím celý svět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky! :-D Přesně, já mám taky věcí snad milion, to ani nemám šanci nikdy vynosti, hrozný :-D

      Vymazat
  4. Sukně je skvělá! Kdy jsi kupovala, nemůžu ji sehnat. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated. paypal login

    OdpovědětVymazat
  6. I love what you guys are usually up too. This type of clever work and exposure! Keep up the superb works guys I've added you guys to my own blogroll. yahoo email login

    OdpovědětVymazat
  7. She will perform her bed to locate you the best possible deal. mortgage payment calculator canada In the beginning, most of one's payments go towards charges and a tiny fraction goes towards principal. mortgage payment calculator canada

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS