pondělí 14. srpna 2017

NA VÝLET V HORKU?


Můj den začínal telefonátem ''A co kdybysme vyrazily do Varů?''. Bylo sice drobátko horko a já měla k dispozici jenom auto bez klimatizace, ale moje kámoška měla stejnou touhu jet na výlet jako já a tak jsme vyrazily. :-D Hodila tak jsem na sebe něco, v čem mi bude pohodlno jak v autě, tak na rozpálené kolonádě. No a vzniklo toto. Vzala jsem si na sebe tílko bez podprdy, upnutou sukni, u které jsem v autě musela postupně rozepínat knoflíčky a byla jsem happy. :-D Pohodlnost nadevše, opět.. 


Teď plánuji ještě Plzeň a Bratislavu, máte nějaké tipy co tam navštívit? Nejlépe nějaké útulné kavárničky. Užívejte léto a mějte se faaajn. :-)))





H&M sukně, kabelka, brýle
Pimkie top
F&F botky 




4 komentáře:

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS