neděle 20. srpna 2017

Květiny kam se podíváš



Minulý týden mě posedla nějaká divná touha a já v sobě měla hroznej chtíč po navštívení místa, na kterém jsem ještě nikdy nebyla. Né, že bych to nikdy nedělala, ale jednou za čas chci prostě navštěvovat podniky, které ještě neznám. A tak jsem tedy učinila a minulý týden navšítvila tři nové a neznámé kavárny. Jednou z nich je právě ta, ve které jsme s Hankou nafotily tyhle fotky. Kavárna Cathedral je navíc tak strašně fotogenická, že tomu ani nešlo odolat.. Ceny v ní sice nejsou úplně nejpříjemnější, jelikož se kavárna nachází v samotném centru Prahy, místo to je ale opravdu nádherné. Od záchodků, přes interiér až po kuchyň. 


Já jsem si na sebe vzala úplně jednoduchou kombinaci. Jelikož v předpovědi hlásili opět tropické teploty, hrábla jsem po šatech, které jsou vzdušné a hlavně příjemné na celodenní trajdání po Praze. K tomu už jen pohodlné boty, prostornou kabelku a sluneční brýle. 



A co vy? Jak to máte s navštěvováním nových podniků? Chodíte raději na osvědčená místa a nebo rádi experimentujete s novými? Dejte mi vědět a užívejte léto :-)))))








Mango šaty
Bershka boty
H&M brýle, doplňky
DW hodinky
Answear náramek (via PlnaPenezenka)






2 komentáře:

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS