pondělí 8. února 2016

brown accessories


Čauveees všichni! :-)))))


Dnes vám opět přináším jeden ze své sbírky outfitů. Tentokrát jsem vsadila na jednoduchost a outfit jsem jen tak zlehka obohatila hnědými doplňky. Na sobě mám opět i můj oblíbený svetřík z H&M, jediné co mi na něm vadí je ten matroš, hrozně mě totiž kouše :-/



Také bych dnes s vámi chtěla načít i jedno takové ošemetné téma, tím tématem je Instagram. Přijde mi, že se v poslední době rozjel nějaký fenomén falešných, fejkových lajků či followerů. Respektive fotka, o kterou bych normálně nejevila já, ani nikdo jiný zájem, má například 5000 lajků.. Nevím moc co si o tom mám myslet, proto mě strašně zajímá váš názor a to, co si o tom myslíte vy. Jsou falešné lajky jen třeba pomůckou k tomu aby se člověk stal úspěšnějším? Nebo je to prostě jen dokazování si něčeho, na co ten dotyčný třeba nemá? 



Ať je to tak či tak, každý se asi snažíme svého úspěchu dostáhnout jinak :-))) Mějte se všichni skvěle a hoďte mi do komentářů váš názor. 










F&F vest
Mango bag
H&M sweater
Bershka pants
Fossil watch
? shoes

photo by Monnul

16 komentářů:

  1. Zase perfektní! Jak to děláš? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja z teba nemôžem! Poslednú dobu ti ide karta s krásnymi outfitami!:)♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  3. krásné outfit :)
    v dnešní době nejdál dojdeš lhaním, podvodem. bohužel je to tak :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. achjo, to je akorát tak smutný.. :-) děkuju ti! :-)

      Vymazat
  4. Podle mě se tvrdá dřina vždy vyplácí, ať už je to v práci, ve škole, u sportu či zrovna u blogování a tebou zmíněného Instagramu..to, že si to někdo teď momentálně ulehčí koupenými followers je sice hezký a hodně snadný, nicméně člověk se pak v životě sám, svou vlastní pílí prostě neprosadí, protože na to nemá...A hlavně, kdo tohle neprokoukne:)) Já bych si s tím nedělala hlavu, přece to, co děláme je hlavně proto, že nás to baví a ne jen kvůli číslům a nějakým lajkům..:) A super outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, je to každého věc jakou se vydá cestou :-) ona se dřina vždycky vyplatí a nic nejde samo :-)

      Vymazat
  5. outfit je super! a ten problém s instagramem už jsem slyšela od více lidí.. já nevím, co si o tom mám myslet, ale rozhodně vím, že já bych nic takového neudělala a když to dělá někdo jiný, tak je to jeho věc.. já bych to ale nemohla, jsem radši, když všeho můžu dosáhnout sama :))

    JULI JULI blog - WELEDA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky i outfit, sekne ti to :-) S tim instagramem to taky nechápu... Ať už sou to lajky nebo takový ty profily kde máš pět fotek a dotyčná má 10k... :-D Holt každej má jiné priority...
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak.. někomu asi stačí falešný úspěch :-( děkuju ti za komentář

      Vymazat
  7. Ta hnědá to úplně nádherně oživuje!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kombinace! Ta vesta je super! ;)
    Ne všechny firmy si hlídají, jestli jsou lajky nakoupené nebo ne, když posuzují, kolik blogerce zaplatí nebo jaké zboží poskytnou.
    Obsah potom ale vidí jen ti fejkový followers, které to nezajímá, takže naprosto souhlasím s tím, že je to k ničemu. A když jsme u toho, zrovna dám follow, protože se mi tvůj styl líbí. xx Kate

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné ! Vypadáš naprosto dokonala ! Skvěle zkombinováno :)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS