čtvrtek 4. února 2016

MY RED


Aaaaa mně se ta červená tak líbí! Poslední dobou jsem si všimla, že většina věcí, které jsem si v obchodech pořídila mají právě červenou barvu. Líbí se vám taky tak strašně moc? :-) Právě tahle vestička je z F&F a hádejte co, vyšla mě na krásný 249,-!! K vestičce jsem konečně mohla vytáhnou mé snad nejoblíbenější botky a outfit byl hotov :-) Jak se vám líbí?



Když tu tak koukám na své vlasy, pomalu mě napadá, že bych si je nechala ještě víc zkrátit. Přijde mi, že krátké vlasy ke mně nějak jdou, co myslíte? 



Budu strašně ráda pokud mi sdělíte váš názor do komentářů, mějte fajn víkend! :-) 











H&M pants, jacket, t-shirt, sunglasses
Pull&Bear shoes
F&F vest
Fossil watch 


fotky nafotila Monnul :-*










8 komentářů:

  1. Ta červená je boží :) A tobě sluší všechno, takže vlasy můžeš klidně zkrátit ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? Jenom 250,-? tak to koukám! super outfit ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No! Mela bych se pysnit titulem nákupčí mesice :-D

      Vymazat
  3. Ta červená to suprově rozsekla! :) a myslím, že kratší vlasy by byly super volbou. Ty si ten typ, kterému sluší vše ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, snad seberu odvahu a ošmikám to ;-)

      Vymazat
  4. Tvoje outfity sa mi páčia čím ďalej, tým viac! Krásne si to zladila♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS