čtvrtek 11. května 2017

JEN RŮŽOVÁ TO MŮŽE BÝT



Tak se zase konečně po nějaké době hlásím s outfitem. To deštivé, mrazivé a někdy i sněživé počasí mi dalo fakt zabrat. Ani nevíte jak strašně moc jsem se těšila na to, až vytáhnu sukně, šaty, tílka a hlavně všechny ty jarní bundičky co mám v záloze. Dneškem začíná tedy pořádné jaro, možná podle dneška i léto a já jsem konečně spoko. 


Vytáhla jsem tedy sukni, kterou jsem si koupila v zimních slevách v H&M, mikču taktéž ze slev a pak už nějakou tu klasiku. Nově se mi teď zalíbilo nošení prstýnků takže jsem si jich koupila snad tunu, jak jinak než v H&M. No a jeden jsem dokonce dostala i z Eppi. Líbí se mi když je ruka tak nějak zaplněna. Dokonce se mi i zalíbil trend více prstýnků na jednom prstu. :-D Co myslíte? 


Užívejte letního počasí a dejte mi vědět jak se vám ouftit líbí. :-))))) 

Pááčko







H&M sukně, kabelka, mikina a hranatý prstýnek
Converse boty 
Polaroid brýle





4 komentáře:

  1. Prstýnky jsem dříve také hodně nosila. Pak jsem ale najednou nějak přestala. Možná mi začaly vadit, nevím. Jinak outfit je krásný. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Zase krásný outfit jako vždy!♥
    Tyhle sukně se mi teď neskutečně líbí a společně s keckama to vypadá perfektně. A konečně si u tebe zvykám na tu ofinu, protože dlouho mi ta změna přišla taková spíš k horšímu, ale čím víc fotek vidím, tak tím víc se mi to k tobě hodí a vypadá to na tobě skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Terez, jsi hodná! :-) Ofina mi zrovna dorůstá, takže mám zrovna dilema zda ji nechat znovu zkrátit a nebo nechat dorůst.

      Vymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS