středa 2. prosince 2015

DENIM



Ahooooj všichni :-))))


V dnešním článku bych vás chtěla tak trošku požádat o radu. Už před několika týdny mě napadlo koupit si vlastní doménu. Stojí to pár korun, nezabere mi to žádnou práci a navíc se název mnohem lépe pamatuje. Jak říkám, tak jsem udělala. Doménu mám tedy koupenou, ale absolutně nevím jak ji mám propojit s tímto blogem a jak mám udělat to, aby se blogspot na tu doménu přesměroval. Nemám tu náhodou nějakého počítačového experta, či prostě někoho kdo ví jak na to? Za každou radu budu stráááášně ráda! :-)




Teď k outfitu, fotily jsme ho opět s Mončou nedaleko náměstí Jiřího z Poděbrad. Konečně jsem vytáhla novou sukni z Pull&Bear, a čeho si nevšimnu.. Nejde na boku zapnout. I přesto jsem si ji ten den na sebe vzala a doufám, že tady nejde nic poznat :-D 


Užívejte si teplejších dnů (teda alespoň v Praze) a dejte vědět jak se vám outfit líbí :-))))



NEZAPOMEŇTE V SOBOTU DORAZIT NA BLOGES MARKET, MÁM PŘIPRAVENÝ CELÝ KUFR HADŘÍKŮ :-)







můžete mě sledovat i na mých sociálních sítích
instagram - mnerad

facebook - MNERAD


a pokud máte nějakou otázku, hoďte mi jí sem -  http://ask.fm/MarieNeradMN



skirt Pull&Bear
coat, handbag, shirt H&M
shoes Bershka




17 komentářů:

  1. Love that skirt! You look fabulous!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednotlivý kousk hezký, ale mám pocit, že to nelichotí tvojí postavě Maruško :( ta sukně se zastrčenou košilí ti úplně zbytečně přidává kila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná to ani nebude tou sukní :-D možná mi ty kila přidává život v Praze :-D

      Vymazat
    2. :D To tak Majdo :P

      Vymazat
    3. To si nemyslim Marusko :D vypadas skvele, ale obcas neco zbytecne na fotkach kila prida. To mam i ja se svyma 45 kilama :D

      Vymazat
  3. Dej si na bloggeru nastavení - základní - publikování - "nastavit vašemu blogu adresu třetí strany" :)
    Nezkoušela jsem to, ale asi je to ono :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to já právě zkouším, ale moc se mi to nedaří :-D ale i tak děkuju za radu :-)

      Vymazat
  4. Nastavenie dómeny je dosť ťažké aj ja som s tým mala problém, ale ak chceš viem ti pomôcť len mi napíš mail na lianajanek@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá sukňa vyzerá ohromne, veľmi ti to pristalo ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Maru moc hezká kombinace šedé a denimu...pecka! A uvidíme se na Marketu :))

    OdpovědětVymazat
  7. jednoduché a pritom tak krásne! veľmi ti to na fotkách pristane a outfit je naozaj úžasný! :).
    inak, ten kabátik je d-o-k-o-n-a-l-ý!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekná, jednoduchá kombinácia :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ten coat je dobrý :) Pro mě pro šedivou myšku je skvělý. I jednotlivé kousky jsou skvělé, ale asi bych tu košili nezastrkovala a dala místo ní něco jiného, dělá ti to bříško. Já tě takhle nesledovat, tak to vypadá, že jsi těhotná.

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS