úterý 10. dubna 2018

4 JEDNODUCHÉ JARNÍ OUTFITY






Konečně, konečně, konečně! Konečně jsem tady s novým článkem a konečně s nějakými outfity. Rovnou dokonce se čtyřmi. Ve spolupráci s obchodem CCC jsem si pro vás totiž připravila čtyři tipy na jednoduché jarní outfity. Přijde mi totiž, že se poslední dobou všichni tak nějak snažíme zkombinovat nezkombinovatelné a jelikož je v jednoduchosti síla, jsem tu právě s tímto článkem. 


V prvním outfitu jsem se, u sebe tak trochu nezvykle, zabalila do černé. Rozbila jsem to pouze růžovým baretem a pro mě atypickými botkami. Vy co mě sledujete už déle asi víte, že si na podpatky si moc nepotrpím. Tyhle jsou ale tak pohodlný, že popřemýšlím o změně mé podpatkové strategie. Haha





CCC boty (model W17SS715-7)
Tonak baret
Bershka kabát
H&M kalhoty, tílko, kabelka



 No a tohle už je moje téměř každodenní klasika. Bílý triko, pohodlný botky a tmavý gatě. Tím si myslím, že nikdy nikdo nic nezkazí. Jak velmi rádi říkají všemožní stylisti, nenadchne ani neurazí. Za mě je to typický outfit ve dny, kdy se mi prostě ráno nechce nic vymýšlet a chci se cítit celý den extra dobře. Máte i vy nějaké takové pohodlný combo? Asi už je na čase mít něco na střídačku.






CCC boty (model WS16039-2)
Bershka kabát
H&M gatě, tričko




Po botkách z tohohle outfitu už jsem pokukovala nějaký ten pátek. Nutně jsem totiž na tohle jaro/léto potřebovala pohodlné boty, do kterých prostě jen rychle vklouznu a je hotovo. Doplnila jsem to už jenom obyčejným pruhovaným tričkem a koženkovou bundou. Co se týká toho pruhovanýho trička, tak proužky prý budou hit letošního léta. Za mě je to takový obyčejně neobyčejný kousek, se kterým už to není zas taková nuda. No a ty boty? Pohodlný jako blázen! Připadala jsem si, jakoby celý den chodila v bačkůrkách.



CCC boty (model WS1879A-1)
H&M bunda, tričko, džíny, brýle



 No v posledním outfitu hraje hlavní roli moje nová velmi prostorná kabelka. Možná mi to asi neuvěříte, ale je to moje první velká černá kabelka vůbec. Když jsem si ji pořizovala, hned jsem říkala kamarádce, že si konečně přijdu jako dospělá holka, která má velkou kabelku a v ní spoutu věcí. Doplnila jsem to už jenom sukní, abych tu dospělou holku ještě víc zdůraznila a příjemným svetrem z C&A. 



CCC kabelka (model Jenny Fairy RC11800)
H&M sukně
Topshop boty


Článek byl vytvořen ve spolupráci s CCC shoes&bags. 















5 komentářů:

  1. Za mě určitě outfit číslo jedna :) je to takový můj styl. Ale jinak se mi líbí všechny :)

    OdpovědětVymazat
  2. I like a first outfit. It's perfect... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Great fashion resource.
    How do you always come up with such amazing outfits?

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, nemůžu si pomoct, ale jde z nich ohromný klid :)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS