středa 7. června 2017

CO NOSIT V HORKU?


Když jsem fotky v těchto šatech dávala na instagram, docela se vám líbili. Rozhodla jsem se tedy, že nějaké postnu i sem na blog. Původně byli fotky focené na FB OC Galerie Teplice, proto je vlastně centrum v pozadí. Každopádně kdybyste do Teplic měli cestu, v obchoďáku se určitě stavte. Nejen, že je přímo uprostřed krásného náměstí, najdete tam ale i kopu obchodů, ve kterých se nakupování zkrátka vyplatí. 


Co se týče outfitu, tak šaty jsou z H&M, stejně jako kabelka. Přijde mi to jako jednoduchá kombinace, kterou v létě budu nosit určitě častěji. Šaty jsou snad jediným kousek oblečení, ve kterém netrpím horkem. 


Dejte mi do komentářů vědět, bez jakého kousku se v létě neobejdete vy. Za mě jsou to totiž jednoznačně šaty.




H&M šaty, kabelka, brýle
Aldo boty
DW hodinky




5 komentářů:

  1. Já poslední dobou zjišťuji, že se neobejdu bez pantoflí od Birkenstock! :D A moc hezký outfit! :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. šaty i boty jsou naprosto dokonale♥ tento styl bot miluju, ale bohužel je moc nevynosím. Mám jich několik, ale jestli si je vezmu 3x za rok, je to moc.

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já tyhle vytáhnu maximálně někam na ples a občas, když Bůh dá, tak někam ven, ale to je fakt málo kdy.. Děkuju moc :-)

      Vymazat
  3. Ježiš! Ty brýle jsou úúúúžasný! :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS