neděle 22. ledna 2017

TEPLO PROSÍM



Už od Štědrého dne netrpělivě čekám na den, kdy se oteplí a já budu moct konečně poprvý provětrat svoje nový botky. Minulý týden se tak konečně stalo a já vám přináším první outfit s nimi. Musím ale uznat, že na jejich nošení si budu muset pár měsíců ještě počkat. Nejen, že pávě dnes jsem na cestě do zamrzlého Finska, ale zima prý nemá utichnout ani v ČR. 


Co se outfitu týče, snažila jsem se ho ladit tak trošku do olivova, takhle, to jste si asi všimli, že. Olivová se už snad někdy loni stala mojí hodně oblíbenou barvou, vlastním v ní vážně celkem dost kousků a už se nemůžu dočakt počasí, kdy budu nosit něco jiného než péřovku. Haha, už tak trošku přecházím do tý finský nálady, kde tu péřovku vážně nesundám. 


Každopádně mi dejte prosím vědět, co říkáte na outfit a jestli se na oteplení těšíte tak moc, jako já :-D 


Mějte se všichni fajn!!






Nike boty
Lindex bunda
H&M svetr, brýle, kabelka
F&F gatě 
Mac All fired up rtěnka




4 komentáře:

  1. Taky jsem si koupila nové boty a netrpělivě čekám, až si je budu moct bez obav vzít (až nebude riziko, že je na chodnících zničí pražská sůl nebo že v nich umrznu :D) Pěkný článek, ty boty jsou pecka a krásně jsi vše sladila, sluší ti to! :)
    Cheerhood

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to jsme dvě :-D teď už máme zase na dlouho útrum.
      Děkuji moc! :-)

      Vymazat
  2. Také mám nové boty a novou bundu, ale do tohohle počasí se rozhodně ani jedno nehodí. Už se těším, až tohle období bude pryč. :D
    Boty vypadají nádherně. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, rozumím :-D I já se nemůžu dočkat!
      Děkuju moc :-)

      Vymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS