sobota 3. prosince 2016

ZAMRZNUTÝ OUTFIT


Ahoj všichni! Dneska jsem si pro vás připravila outfitový článek. Vy, co mě sledujete na Instagramu už jste tyhle fotky asi postřehli. Každopádně teprve dnes jsem se rozhodla je zveřejnit i na blogu. 


Co se týče toho co mám na sobě, možná to vypadá jakože trpím zimou a mám jen svetřík. Pravda je však jiná a já mám na sobě krásných šest vrstev. V téhle zimě nosím lehké tílko na to uplé tričko poté volnější tričko, svetr, svetrové šaty a tenhle cardigan. Vrstvení je tady takovým mým malým zachráncem. Co se týče bot tak jejich koupě byl snad ten nejlepší nápad co mě mohl v Česku napadnout. Opravdu nevím co bych si tu bez nich počala. 


Jediné co mi tu vadí je to, že každý den nosím stejné boty, kabát a dokonce i rukavice. Jsem z toho taková trošku znuděná. Když jsem byla v ČR nebyl den, kdy bych na sobě měla stejné kalhoty a nebo boty. Každý den jsem vymýšlela nové kombinace a každý den jsem byla jiná. Tady jsem bohužel každý den úplně stejná a to už mě trošku omrzelo. 



O co bych vás ale v tomhle článku chtěla poprosit jsou otázky. Asi jste si všimli, že píšu blogmas a snažím se o to, aby každý článek na blogu byl trošku jiný. Tudíž na příští týden mám v plánu malý ASK článek. Proto abych ho mohla sepsat bych vás chtěla poprosit o nějaké otázky. Otázky se samozřejmě mohou týkat čehokoli, Vánoc, Finska nebo mě. Hoďte mi je tedy prosím tady dolu do komentářů a pokud chcete být anonymní můžete použít i můj ask.fm :-))

http://ask.fm/MarieNeradMN


To už je tedy pro dnešek všechno. Užijte si víkend a dejte mi vědět jak se vám outfit líbí. 

Pááčko :-)))



cardigan, svetrové šaty H&M
kalhoty Bershka
boty Timberland
rukavice Pimkie

4 komentáře:

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS