středa 6. září 2017

SLADKÝ JAK BONBON



No nezdá se vám ta mikča taky tak sladká? Tenhle odstín růžové je něco přesně pro mě a hrozně se mi líbí. Přijde mi, že se dá kombinovat snad úplně se vším a outfit to pozvedne třeba i trošku výš. Já jsem takhle absolvovala celodenní běhání po Praze, kafe s kámoškou a večerní výstavu Blahnika. Mimochodem, viděli jste ji už? Celý den jsem se cítila maximálně komforntě a přesně proto jsem ráno tenhle outfit zvolila. Budu se opakovat ale pohodlnost nadevše


Máte i vy nějaký kus oblečení, který vám zaručí pohodlnost? Pro mě jsou to volné gatě a basic tričko


Dejte mi vědět a mějte se fajnověě. :-))









H&M gatě, tričko, brýle
C&A kabelka 
PUMA mikina
Bershka boty
DW hodinky











7 komentářů:

  1. Jako ta 3 fotka?? Cute! Outfit je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedený outfit, tato barva mikiny ti fakt sluší :) navíc v kombinaci s proužkovanýma kalhotama je to top :)

    OdpovědětVymazat

Prohledat tento blog

DESIGN BY ADORATION STUDIOS